Sterke streekmarketing gericht op thuisblijvers

Het ‘Proef de Streek’ magazine werd begin juli 2020 verspreid in de regio. Het laat zien wat er vlakbij huis allemaal valt te beleven. Leuk voor onze toeristen. Maar natuurlijk ook voor onze inwoners. Zeker als je deze zomer thuis blijft.

Begin juli 2020 op de mat 

Het blad werd bezorgd bij meer dan 200.000 adressen. Met het magazine worden bewoners in de regio verleid om op stap te gaan in de eigen regio. Een leuk dagje weg, maar ook een vakantie dichtbij kan. Proef de Streek staat boordevol tips. Het magazine is een gezamenlijke uitgave van de marketingorganisaties Katwijk, Leiden, Noordwijk, Oegstgeest en Voorschoten-Wassenaar. Hun magazine komt op een goed moment. De meeste Nederlanders kiezen voor een vakantie in eigen land. Zo blijkt uit de vakantiemonitor van het Nederlands Bureau voor Toerisme. Vooral gezinnen kiezen voor een dichtbij vakantie. Het magazine speelt met de inhoud hierop in. 

Nieuwsgierig? Check het magazine Proef de Streek